Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 13 czerwca 2017

Rozmowa z messengera 29.05.2016

29.05.2016 - Rozmowa z jedną z administratorek grupy zrzeszającej poetów na facebooku. Stara sytuacja, ale ciągle mnie trapi, bo napisałem wiersz o Bogu i swoich przekonaniach, a zostałem zmasakrowany postami w stylu, że Bóg nie istnieje itp... jako autor wiersza trzymałem się tego co przekazałem w wierszu jako szczere ode mnie, a i co miałem na myśli, by przekazać wierszem. Tak o to... nie spodziewałem się, że ludzie są tak ,,głupi'', że odpowiadając spokojnie i szczerze na prowokujące z ich strony pytania w końcu nie wytrzymają, że nie potrafią...nie potrafią wytłumaczyć rozumnie swojej agresji, dlatego bez żadnego argumentu jako powodem było powszechne niezadowolenie bez powodu... zostałem wyrzucony...

http://fanatykpoezji.blogspot.in/2016/12/swieta-mentalnosc.html - taki wiersz

Ogólnie... zdaje mi się, że kiedyś lepiej pisałem swoje wiersze... bardziej szczerze i w większym nastawieniu na to i skupieniu i oderwaniu od wszystkiego...  Będę to kontemplował...

Adam: Czeeeść dlaczego mnie wyrzuciliście ?
Aleksandra: Te informacje możesz zdobyć u Kuby, on ci wszystko wytłumaczy
Adam: Zgoda tylko jak kontaktowałem się wczoraj to po dziś dzień niestety nie odpowiedział więc tutaj pytam, jakaś inna opcja ?
Z tego co mi wiadomo to deklarował się ze napisze wiersz podobny do mojego
Aleksandra: Myślę, że teraz ci odpowie, a ze mnie nic się nie da wyciągnąć. Jeśli obiecał, tocóż, próbuj
Adam: Zgoda jak coś to jeszcze napisze do Ciebie, chociaż wątpię że coś się dowiem ,   szkoda, że Ty się nie orientujesz
Aleksandra: Nie to, że się nie orientuje, jedynie nie potrafię tego logicznie wytłumaczyć
Adam: Hmm
A co wiesz w tej sprawie ?
Może razem dojdziemy do logicznych wniosków
Tak bez uprzedzenia po prostu z własnego widzimisie
Aleksandra: Pod twoim postem rozpętała się jakaś gównoburza, dostałam informacje o tym,więc usunęłam Cię. Takie życie
Adam: Rozumiem a z Twoich obserwacji kto tą dyskusje wywoływał?
Aleksandra: Temat i forma twojego wiersza. Taka prawda.
Adam: Taka prawda że Ci co zdawali pytania się nie zgadzali , ja tylko podtrzymywałem swoje stanowisko, temat i forma mojego wiersza to rzeczy martwe i one nie wywołują dyskusji
One mogą być czynnikiem, a to już wybór człowieka czy wywoła dyskusje czy nie
Teraz np. tutaj ja wywołałem dyskusje bo ja zadałem pytanie , tak samo tam zaczął dyskutować ten   który sie nie zgadzał
Aleksandra: Zostałam poproszona o usunięcie Cię z grupy i to zrobiłam. Powodów u mnie się nie dostanie. Do widzenia
Adam
Dobrze to kto Cie o to poprosił ?
Równie dobrze ja moge poprosić byś mnie nie usuwała i zargumentować
To chamstwo że takie rzeczy się dzieją
Brak kultury z Twojej strony
Równie dobrze mogłaś mnie poprosić bym sam opuścił grupę
Nie chce Ci źle życzyć ale może Ciebie kiedys tez to trafi, ktoś Cię Przyjmie do domu i wyrzuci tak po prostu
Zapytaj się rodziców co by zrobili na Twoim miejscu, może by postąpili podobnie, ale ja bym postąpił inaczej .... no przykro mi
Nadal mi nie wytłumaczyłaś jaki miał powód ten, który Cię poprosił o to
Twój powód jest prosty na logikę ktoś Cię poprosi byś skoczyła z okna i skoczysz a mi chodzi o powód od tego który Cie poprosił jak to zargumentował, bo jak nie miał argumentów to coraz bardziej mnie ugruntowuje w tym jaki mam teraz obraz Ciebie
Nie chcę Cię obrażać ale jedyną myślą jaka mi się nasunęła jeżeli chodzi o tą sytuację to 
debilizm bo uważam że jesteś nieodpowiednią osobą na nieodpowiednim stanowisku . 
Przytoczę Ci pewien fragment tego zagadnienia zwanego debilizmem : Osoby takie są 
samodzielne i zaradne społecznie, nie powinny jednak wykonywać zawodów wymagającychpodejmowania decyzji, ponieważ nie osiągnęły etapu myślenia abstrakcyjnego w rozwoju 
poznawczym. Życie rodzinne przebiega bez trudności. W socjalizacji mogą nabywać 
zaburzeń osobowościowych, ze względu na atmosferę otoczenia i stosunek innych.

Wnioski: ćwicz myślenie abstrakcyjne zamiast podejmować złe decyzje bo nie dość że nie masz argumentów i sama twierdzisz że nie ma w tym logiki to po prostu wyrzuciłaś mnie jak... osoba lekko upośledzona . Taka moja diagnoza, a co z tym zrobisz to już twoja decyzja. Nie musisz mi dziękować , a Artur jest po prostu złym człowiekiem, jestem ciekaw jak 
traktuje najbliższych. Mówi się niech rzuci kamień ta osoba która jest bez grzechu, ja wiem że on rzucił bo jest oskarżycielem a że jest przekonujący w tym to u naiwnych zyskał 
szacunek, dałaś się zwieść i Ty nie jedna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)