Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 10 czerwca 2017

Jestem obecny...

Jestem, nie ulegam, by uniknąć przyjemności i wątpliwych cyrografów i bezrefleksyjnych imitacji i wynaturzeń i propagandy i programowania i angażowania się i związków i  być w ciągłej medytacji ku pewnym celom rozsądnie i odpowiedzialnie jako świadomie....
Nie jestem tu dla przyjemności i by coś udowadniać...
Jestem, by wymagać od siebie bez względu na oczekiwany rezultat, a ze względem dla odczuć i światła i dać z siebie wszystko co w WszechMocy, która nasyca obecność...
Nie jestem dla..., a jestem od...., jestem by kierowało mną światło w samotni i wiecznej medytacji...
Samadhi...
Bezwzględnie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)