Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 23 czerwca 2017

Obłęd bez wyjścia

Daj mi moc żebym mógł pokonywać przeszkody
Być ponad wszystko, wbrew wszelkiej wygody
Spróbować z całych sił być lepszym niż aktualnie
W działaniu znów być tym, który wszechogarnie
Mam zamiar przeżyć znów coś niezwykłego
Choć tak dziwnie znów to dam w to siebie całego 
Niechaj rozpiera mnie energia ku temu by się dostroić
Do rytmu, bym mógł być znów drogą - by się wyzwolić 

Bo cóż zrobić, gdy znów jestem zapomniany
Myślę o tym, by przekroczyć wszelkie bramy
I znów spojrzeć szerzej w swej intensywności
Moc niechaj mnie przepełnia w uczuciu miłości
Ale przeklęty będę, gdy od formy stanę się uzależniony
Od ciała swego lub innych ciał - kiedy w nie wpatrzony
Jestem nieprzejęty, oczy zamykam przed wszechświatem uniżony
Jako w doświadczeniu centrum, milczę, jestem wyzwolony!

A w moim wszechświecie fajnie by było gdyby orkiestra lepsza grała
Która będzie mnie uszczęśliwiać, a nie będzie otumaniała
I gdyby tak każdy instrument spełniał me wymagania
Byłbym pewniejszy siebie, jako ważniejszy w oczach zadania
Bo żeby przetrwać jest mi niezbędne wsparcie
Sam nie dam rady, jestem jak dla systemu dobre żarcie
Uciekam wciąż i ukrywam się za tarczami ludzi dobrej woli
By móc dalej funkcjonować w tym systemie niewoli 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)