Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Ja ku urzeczywistnieniu

Umysł to wnętrze duchowe rejestru Ja w doświadczaniu
Świadomość to oczy Ja
Inteligencja to ręce informacji-energii Ja
Nadświadomość to światło WszechMocy Architekta i następstwem jest poruszenie energii operacyjnej ku ,,chwilowemu" nakręceniu mechanizmu procesu technologi ku wyzwoleniu jako ,,włączeniu urzeczywistniania"

- w tym sposobie postrzegania przeczytajcie Maksimum Osiągnięć Briana Tracy :) to jest to co wiem, ale ja piszę z ,,nowoczesnego" postrzegania jako umysł dzieci jest piękniejszy i patrzy z piękniejszego świata i adaptuje się tylko do świata piękniejszego, a aktualny formalnie podstawiony fałsz to wielkie nieporozumienie i rozczarowanie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)