Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 14 czerwca 2017

Bądź w ruchu bezgranicznie...

Jeżeli są na Ziemi osoby o dobrej naturze jako duszyczki w doświadczeniu dostrzegającym dobro i prawdziwość - niechaj mi się pokażą. Bo nie wiem do kogo mógłbym się już zwrócić ...

Nie potrafię usiedzieć w pomieszczeniu zbyt długo, drażni mnie telewizja - już w gimnazjum myślałem by wyrzuć je przez okno. Poza tym siedząc w ścianach kręci mi się w głowie i czuję się ograniczony, a przecież jedną z moich pierwszych filozofii było ,,Bądź wiecznie w ruchu, w ciągłej aktywności i nie ograniczaj się, nie ograniczaj ku spontaniczności"
Czyżbym w liceum przejawiał lepsze podejście do rzeczywistości , niż teraz?

Teraz bezgraniczność dla powszechnej społeczności zapewne wynikającej z propagandy, którą imitują wydaje się niepoważna.
Ale tylko ,,Bądź wiecznie w ruchu, w ciągłej aktywności i nie ograniczaj się, nie ograniczaj ku spontaniczności" daje mi radość, beztroskę i jako takie panowanie nad sytuacją, nad sytuacją na którą nie mam wpływu, więc panowanie nad sytuacją, na którą nie mam wpływu to optymalniejsze dla mnie funkcjonowanie w tej sytuacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)