Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 20 czerwca 2017

Umysł to metafora

Czysty umysł? Nieporuszone ja!
Nieaktywna wola wobec wnętrza duchowego! Czysta świadomość i inteligencja...
Ładuję się jak Songo
Wyzwalam ducha ja
Pokonuję ciało
Nie ulegam
Jestem wszechobecny...
Świadomością
Niezależnie

Będąc ambitny inaczej...

I działam bez zastanawiania się, zwielakratniając pewność i szybkość. Bo tylko w działaniu wydobywa się potencjał kosmiczny uaktywniając wszelkie ,,nici" informacji energetycznej ku braciom i siostrom

Tylko w działaniu czujesz, że funkcjonujesz
Bez działania czujesz jakbyś tracił coś ważnego... Jakbym był obecny wbrew sobie, wbrew ciału, które musi wciąż być wszechobecne, wciąż wędrować, działać, działać bez końca na maksa...

Zauważyłem, że wchodząc w rożne energie - inne tworzy się dzieła. Jakby zależnie od otoczenia energi, ktora na Ciebie oddziałuje tworzę nieświadomy tego dlateczego.. To co wyrażam w natchnieniu. Czyli natchnienie jest zależne od otaczających wpływów wibracji, które oddziałują na mnie 

A więc umysł to przestrzeń operacyjna dla powstawania myśli przez inteligencje z wnętrza duchowego i intuicji czyli świadomości odczuć czytanych inteligencją przez świadomość

Duch:
-Wola
-Inteligencja
-Świadomość
-Umysł - przestrzeń twórcza dla inteligencji? A może inteligencja+świadomość+ wnętrze duchowe? Umysł nie istnieje, ,,umysł" to wola inteligencji świadomości wobec wnętrza duchowego jako aktywność
-Pamięć operacyjna
-Wnętrze duchowe

Umysł nie istnieje i jest metaforą do myślenia lub niemyślenia.... Tzn wyrażania i nie wyrażania
Istnieje konfrontacja wnętrza duchowego z intuicją i wyrażanie inteligencją ,,informacji" za pomocą strun głosowych lub rąk przekazując na notatnik w postaci rysunków, wierszy, refleksji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)