Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Blask Anielskiego Księcia Snów

Jak tam wasza faza, narkotyki się zgadzają?
Bo mi już w krwiobieg energie się dostrajają
Jestem jak książę snów, który wędruje w rajskich wymiarach
To kraina ożywiona przez wszechmoc, zapomnij o czarach
To są moce nieskończone, wszechobecna energiochemia
I lecę jako centrum swego Wszechświata - tam gdzie Ziemia
Z rękawów mej koszuli jakieś rośliny wyrastają
A pod nią kwiaty, patrz jak pachną i powietrze nastrajają
Z oczu lśni blask anielski - niebiańskiej technologii
Rajskiej natury, która porusza się obok niewolniczej jaszczurologii
Kieszeń mam rozprutą jakby i wysypują się cukierki z monetami
I rozpościeram skrzydła i lecę wśród blasków między eonami
A cień mój tęczowy, a nie ciemny jak u zwykłych śmiertelników
Światło mnie nasyca, bym mógł cieszyć się wsród krzyków
Bo smutek mnie nie dotyka, a niedola nie zaraża
No i co? Cieszę się, a bieda niech się na mnie obraża...
Jestem wesoły, beztrosko uśmiecham się pośród wkurwienia
Nie biorę go do siebie, mam inne priorytety i pragnienia
I zostawiam ścieżkę monet i cukierków za sobą
Utop się w Tym! A staniesz się radośnie nakręconą osobą...
Jako ambitna inaczej, która wedle swego potencjału
Robi to co czuje wbrew propagandzie dąży do ideału
I wędruje sobie rozkoszując się obecnością i widokami
A delektowanie nie zna umiaru, a tego co widzę nie opiszę słowami...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)