Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 16 czerwca 2017

Anioł

Odganiając złe myśli, spaceruję po ścieżkach parku
Wszechświat jest mój - mam tak napisane na zatrzymanym zegarku
Delektuję się powietrzem i każdym ruchem w przestrzeni
Obecności format - wywołuję z wnętrza iskry płomieni
Patrz jak światło się po tym w moich oczach mieni
To niebieski błysk, który się nasycił mądrością zieleni
I w milczeniu leczę się dobrymi myślami inteligencji światła
Programuję się pozytywami dla ducha - moc Myśli zwierciadła
Energia ta mnie wznosi odciążając od zbędnej rutyny
Która tylko oddziałuje, bym tworzył niepotrzebne rozkminy
A tu między drzewami jestem wolny od wpływu presji
W postaci złych energii i świadomie tworzonej propagandy obsesji
Wsród ludzi nieświadomych, którzy tkwią w systemie prawa
Ja jestem wolny, nie potrzebne mi to, dla mnie ważna jest zabawa
I już się nie mądruję, nie wytykam złym ludziom kłamstwa
Nie zwracam uwagi, by mówili, że to rodzaj perfidnego chamstwa
Bo jestem jak Mojżesz nieuległy faraońskiemu wpływowi
I jak Sokrates mierzę ten obłęd w kategorie głupoty - której się nie uzdrowi
Nikogo nie zbawię, tylko działaniem coś tu uda się stworzyć
By swą obecnością wyrwać się, by wyzwolić i kres obłudzie położyć

Jak wyjść z paradoksu, że wszędzie czuję się obco, a jednocześnie jestem prawnie zmuszony do uczestniczenia w ziemskich sprawach zaściankowej mitologi

Teraz widzę znów, że moja obecność jest na przestrzeni dwóch światów, a to że jeszcze tu jestem to musi być zasługą Architekta.

Czyli jedyną drogą - mam wrażenie jest stanie pod blokiem i wędrowanie i delektowanie się Wszechświatem... Obserwując dziwne zjawiska... I na nowo odnajdując sens poza narzuconym sensem.
I nie będę jak Skin hipis: No Future, a będę jak Anioł I know that God is with me. :S co ma być to będzie... A ja urzeczywistniam się i bawię się :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)