Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 2 czerwca 2017

Mistrz

Wymagaj od duchowego ja radości i milosci - niezależnie. Twoja obecnosc jest najważniejsza w ,,Twym" jako doświadczanym Wszechświecie
Jesteś światłem swojego wszechświata
Jesteś mistrzem swojego Wszechświata
Jako mistrz to wybraniec, który ma pod sobą guru swych dziedzin, jako jesteś w predyspozycji w świetle obecności, by być dobrym nauczycielem dla najlepszych...

Bodźcuj wiecznie szukając energi światła, To co wolisz staje się prawem, bądź w wizjonerskich intencjach pełen entuzjazmu ku ekstatyczności

Światło-w-ja-śnienie
W Moc Wszechświata światów energią ja-śnie-jem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)