Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 8 czerwca 2017

Hybryda prowadzona Światłem

Czuję się hybrydą z pięknym stworzeniem kosmicznym
Nie mogę mówić, ale jestem kimś ważnym - w stanie mistycznym
Zbieram wiedzę o energiach i fascynuje mnie też projekcja
Nic więcej nie wiem, ale to nie jest dla Ziemian lekcja
Poczucie nieziemskie jako byłbym aniołem rajskiej przestrzeni
Który w zaufaniu do Architekta wędruje i świat odmieni
Jest mą drogą wskazaną przez światła informacje
Które w wizjach i przesłaniach wyrażają wyższą narracje
Tworząc labirynt działań, które gonię w zorganizowaniu
Jako przygotowany w każdym wymiarze ku bodźcowaniu
Wiem, że tylko wykonywanie bez próby zrozumienia
W nieuległym ciągu daje efekt dla mego przeznaczenia
Samotnia to stan optymalny, w innych się zatracam
Jako patologią dla energii i harmonii, gdy wolę odwracam
A światło wskazujące trzy kierunku jest od Stworzyciela
Jednak teraz rozsądnie już - w zaufaniu jak na drodze marzyciela
Gdzie marzenia nie są moje, a przeze mnie w cel przesłany
Jako pierwotny świat się wzniesie i jestem temu oddany....
Ale nie mogę ulegać, muszę być głęboko w samotni milczeniem
Odpowiedzialnie dopilnować w gotowości z przeznaczeniem
By stało się to co musi, ale ważna jest obecność nieskazitelna
Czyli doskonała, która weryfikuje mądrość w intuicje - subtelna
Wszystko powinno się układać inteligencją, która pracuje
Jako światło prowadzi, a ja przekazuję i inteligencja przejmuje
I ciało przewodzone według programu światła funkcjonuje
Architekcie rozpromień mocą istotę i niechaj każdy Cię poczuje....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)