Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 6 sierpnia 2017

Zrozumiałem....

Zawsze dążyłem do normalności, ucieczki od cierpienia, by być w raju, dotarłem metafizycznie. Później zrozumiałem, że świadomość czy wiedza, operacje myślowe czy wsparcie intelektualne to nie wszystko, choć jest bardzo ważne. Trzeba być twardzielem, a najwięksi twardziele to Ci którzy narażają się na to by najbardziej srać w gacie przez nadarzające się lęki i wątpliwości, ale są twardzielami dlatego, bo potrafią sobie z totalnym dyskomfortem poradzić cierpiąc jak nikt inny, gdy serce boli przez niesprawiedliwości biegnąc w działaniach, dyskusjach i dążeniach ku korzyściom, ku celom i dlatego osiągają sukcesy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)