Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 30 sierpnia 2017

Nie jestem Nikim! Jestem dziełem Boga!

Mówię: ...Nie nadaje się do życia...
A świat wymaga pod to by ,,żyć"
Nie nadaję się do życia... na tym świecie...
Ktoś by rzekł: Jesteś Nikim!

Patrzę swą specyfiką i weryfikuję analitycznym umysłem, cicho zastanawiam...

Nie ma co się porównywać, bo wyjdzie na to że jestem najgorszy...

Wiem, nie pasuję, jestem inny...
Dystansuję się... I spokój to stabilność...

Dyskusja jest formą porównywania się, nie wchodź nigdy w dyskusję, ewentualnie zwróć uwagę że się ktoś brzydko odzywa i odejdź.

Nie przejmuj się błędami, kieruj się własną zasadą, że błędy w życiu są potrzebne i Ty je akceptujesz, inni nie muszą...
Nieważne jak straszne by były - człowiek się na nich uczy, a i tak wcześniej czy później o nich zapomnisz :)

Nie porównuj się, bo to prowadzi do dyskusji, zachowaj spokój w niezależności i idź za głosem serca bez dyskusji ...i porównywania...

Niechaj wartość Twojego życia nie będzie kwestią kompromisu kogoś od kogo masz być zależny...
Bądź niezależny od pozorów...
Wyjdź na przeciw ze swoją inicjatywą wbrew woli innych...

Ludzie nie mają wpływu na to jaki się rodzisz, masz prawo być inny, ma na to wpływ Bóg i daje Ci takie prawo, by żyć wedle predyspozycji... Nic ponad to...

Świat został stworzony przez bezdusznych ignorantów chcących zmienić pierwotną rzeczywistość, by mieć korzyść i niewolić do pewnych granic rygoru względem polityki inspirowanej naturą, by odwracać prawdziwą rolę na wiele fałszywych obowiązkowych alternatyw budujących tożsamość, stąd wszędzie znieczulica względem ,,ducha", bo natura mimo niezależności jest zmuszona do ,,obowiązku" dopasowania się do reguł polityki (narzuconego sposobu zorganizowania) - stąd znieczulica, ale to tylko iluzja, więc każdy błąd względem iluzorycznych mechanizmów niechaj będzie Twoją naturalną doskonałością, bo Ty jesteś wartościowy jako ,,dzieło Boga" a nie jakieś tam... sztywne reguły i materialne sprawy ludzkie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)