Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 15 sierpnia 2017

Pasja jako bycie

Tak jak ,,Ty" masz pasję grać w koszykówkę czy pasję obżerania się pod pretekstem degustowania jedzenia w szerzeniu propagandy że się odchudzasz to moją jest delektowanie się pięknem Ziemi.

Jeżeli w życiu chodzi o to by być szczęśliwym, to przez tę pasję jestem najszczęśliwszy na świecie, bo mam nieograniczoną wolność ku temu czym będę się delektował w danej chwili.

Geniusz tkwi w prostocie, a że przy mnie każdy geniusz, by się załamał to sam muszę być dla siebie geniuszem. Myślę że takie rozwiązanie na pewne załamania jest lepsze od typowego doradztwa ,,zwal se konia albo zaproś loszkę na chatę"

Pozdrawiam wszystkich, których pasją jest przywoływanie znanych ,,słów" typu ,,lubię placki", albo ,,co to kurwa jest!" , ,,Koniec imprezy!'"

I pozdro dla tych dla których pasją jest głaskanie kotów czy psów

To jest fajne w tej pasji że mogę Ci poopowiadać o doświadczeniach, które przeżyłem w trakcie jej wykonywania. Poza tym mogę spotkać kogoś w trakcie, by wspólnie zacząć pasjonować się światem i wymieniać obserwacjami jako doświadczeniami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)