Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 13 sierpnia 2017

Dziewczyna

Czyżbyś szanowała w swojej świadomości ludzi którzy coś tam więcej kminią nad zwykłe spontaniczne bezrefleksyjne funkcjonowanie zależne od humorów, nawyków i stereotypów, a nie siły woli 🤔🤔
Ogarnij taki paradoks, staram się osiągnąć jakiś sukces odkąd pamiętam i pytam Eweliny, czy ma jakąś fajną receptę na to lub czy  zastanawiała się nad tym jak osiągnąć jakiś sukces. I odpowiedziała: nie myślałam o tym nigdy...

Po co ja z nią jestem... 🤐 A no z miłości, bo mnie kocha i ja ją... Dlaczego tak... Kiepsko wybrałem? Mimo to ta miłość jest ważna, ale poza nią nie ma nic szczególnie budującego czy konstruktywnego czy zorganizowanego.

Kiedyś jej wykłady robiłem... Nic jej to nie dało do myślenia, jest sobie bo jest amm... Bez inicjatywy czy ambicji jakiejś

Szkoda że nie urodziłem się w jakimś większym mieście - miałbym większy wybór w poznawaniu ludzi i byłoby więcej knajp i imprez

Na pewno bardziej pod swoje oczekiwania by się wszystko układało... A tak tutaj... Nie mam perspektyw poza sztywnym narzuconym schematem ...
A jestem pewien, że gdzieś w innych rejonach ludzie ,,myślą" i organizują się by mieć lepiej wbrew stereotypowej sztywności, a bardziej w inteligentnym zorganizowaniu w nastawieniu na efekty, a nie reguły.

Dobra chyba czaje, dziewczyny są tylko po to by się nimi lub z nimi bawić 🤔 poznając siebie z naciskiem na zabawę jako by się bawić ich niedojrzałością

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)