Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 20 sierpnia 2017

Istota energetyczno duchowa

Czuję się istotą energetyczno duchową nieumiejętną ku temu by respektować jakiś system, być zdolnym do nauczenia się żyć tu bez poczucia totalnej niesprawiedliwości czy rozczarowania i innych trapiących dyskomfortowych odczuć lub by przejawiać szczere zainteresowanie tym światem ludzkim.
Dla mnie tylko ważna jest przyroda .
Pragnę przemierzać Ziemię , delektować się jej pięknem, bez ambicji, a czystą obecnością pełną prawdziwego serca ku wszystkiemu.
Wszystko inne jest dla mnie nieosiągalne tak jak ja jestem nieosiągalny wobec innego...
Medytacja, by utrzymać aurę, utrzymać strukturę energetyczną...
Ta cisza, medytacja i wędrówki... I spontaniczne natchnienia do których nie wykazuję ambicji - tylko one same przychodzą ... Jako medialny kontakt z wyższym bytem.
Jako zdolność do myślenia jako ideologiczno refleksyjno poetyckiego względem odczuć jako sytuacji mojego odczuwania- przeżywania ,którego jestem mocno świadomy.
Bo ta wrażliwość związana z wielowymiarowym odczuwaniem jest wyjątkowa i zabijająca od wewnątrz, trapiąca duszę ciągłym dyskomfortem, dyskomfortem będącym reakcją na system jako na świat, na ludzi bez serca... : /
Jedno jest nieosiągalne, a drugie toksyczne, a oba dysfunkcyjne.

Panie, uczyń mnie ku temu, daj niezależność, daj tę przestrzeń z dala od świata ludzkiego tak na zawsze...
Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)