Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 27 sierpnia 2017

Świadomość dla bezsilności - moc psychiczna na przetrwanie

Jeżeli ktoś szuka siły w tym co piszę, nie znajdzie, ale może dostrzec ratunek psychiczny. Mam niewinną, doskonałą naturę, duchowo jestem czysty i świadomy odczuwania wielowymiarowego.

Rzeczywiście mój instynkt odpowiada za weryfikowanie a nie do końca bezpośrednie przetrwanie. Weryfikowanie, by przewidywać sytuacje, utrzymać swą ,,bezsilność" budując świadomość dla niej i według niej działać, bo jeżeli chodzi o siłę nie wykazuję agresji czy dominacji czy przemocy - nie mam takich impulsów, jestem zbyt spokojny.
To nie jest siła, to szukanie wyjścia z bezsilności i działanie w mocy świadomości tej niewinności.

Więc szukanie w tym nieuczciwości czy nieszczerości jest dla mnie niedorzeczne ale mam świadomość, że

Jestem inny gatunkowo jako człowiek z innych ,,partii produkcyjnych"
Programy odczuwania, adaptacji, myślenia, motywacji mam inne.

Prymitywność tego świata, która kultywuje siłę i dominację jako sposób na przetrwanie tego nie dostrzega, dlatego czuję się często jak ,,ofiara" wyczajona kogoś ,,instynktem przetrwania"

Jedyny sposób by tu się poruszać to współpraca ze swoimi jako przetrwanie w kręgu dzieci nowej ery które przejawiają takie postrzeganie, rozum i widza odzwierciedlenie w swym życiu w tych motywacjach myślowych

W ogóle mogę coś robić skupiając się na tu i teraz i zapomnieć o czasie zegarka jako będąc rozkojarzony wobec tych pomysłów ludzkich między tym co robię a tym co narzucone że trzeba i ale dla mnie nie trzeba i nieszczerze to robię chętnie dla kompromisu i oddalaniu się od siebie, od własnego ja dla ludzi którzy mnie nie rozumieją...

Poza tym mam świadomość czemu to wszystko jakbym wszystko wiedział w motywacji ku lepszemu, ku zdrowiu, ku rozsądkowi, ku mądrości, a i tak jestem nie zrozumiany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)