Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 20 sierpnia 2017

Świat Sokoli pośród kur narzucających mentalność

http://szkolahuny.pl/index.php/o-hunie/przewodnik-do-nauki/ Bardzo ważne nauki, szkoła tego, by obrać kierunek bycia sobą i wykorzystać pewne mechanizmy

Niby istnienia świadomości naszej normalności, serca pełnego miłości do wszystkiego jest tragicznie wciąż....

Bo świat wokół Nas mówi nam odwrotne rzeczy- że to my jesteśmy chorzy

no właśnie... i gdzie tu można być jako swobodnie??
Bo dużo osób myśli, że jestem chory... należy od tych poczwar uciekać!
Ja wiem że nie jestem chory ale wiesz... być sokołem miedzy kurami ... a kury narzucają mentalność sokołowi
próbując zrobić z niego kurę Faak :X
Przez to jestem wyobcowany, zamknięty w swoim świecie, w ,,świecie sokolim''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)