Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 20 sierpnia 2017

Nihilumbra istnieje,choć jest niewiele wyrzutków pośród nas

Moja świadomość to wynik wyjścia z pewnych blokad , kwestia inteligencji, pewnej transcendencji.

To nie jest kwestia umiejętności czy wiedzy to coś bardziej egzystencjalnego jak rozdziewiczenie jako wyzwolenie czegoś co jest zablokowane i o tym nigdy nie wiedziałbyś póki by się to nie udało.

To jest kwestia takiego chrzestu bojowego . Znalezienie harmonii w tym jest oświeceniem, a wynikający z tego stan niszczy złudzenia i widzę tak jak jest i wiem tak jak jest... Bo mam dar widzieć, ale nic więcej... To dar bardziej do ideologicznego myślenia, niżeli wykazywania jakichś predyspozycji właściwych dla wymagań tego świata...

Gdy jest już się świadomym i pojętym

Trzeba się uniezależnić totalnie co jest dla mnie ,,niewiadomą" i kwestią ucieczki z tego świata, gdzieś gdzie jego wpływ nie sięga, co jest dla mnie chyba niemożliwe, więc uniezależnić do jakiejś wygodnej optymalności...

Trzeba przejąć inicjatywę
Zacząć kształtować powoli ,,jakość"
Kształtować umysł
To jest droga prawdziwego wojownika
Wojownika światłości

Trzeba uwolnić się od tych burzących, rujnujących relacji, od tego trującego, niesprawiedliwego i wymagającego świata ... Ale to tylko spostrzeżenie wykazujące pewną jasną oczywistość.... dla takich którzy czują jak ja

Jednakże umysł i tak kształtuje się tylko względem tego kim jestem, czyli nie jest mi dane wiedzieć tego co przekazują ludzie przejawiający programy myślenia inne od tego którym się posługuje, bo mimo iż to weryfikuję to nie czuję tego, mam jasne wrażenie że nie potrzebuję tego ...I myślenie Jest nieosiągalne w obie strony... Zostają jedynie obustronnie nietrafiające przejawy myślenia, gdzie każdy rozumie swoje odczucia, myśli, przeżywanie.

Ja kreuje względem odczuć, serca, wskazówek medialnych, co jest czymś nowym i niepowtarzalnym, co możliwe nigdy się nie zdarzyło na Ziemi w takiej formie, w takiej specyficzności którą jestem, oni kreują względem faktycznych umiejętności, dlatego świat ich potrzebuje, a ja jestem wyrzutkiem, Nihilumbra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)