Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 13 sierpnia 2017

Odrodzenie możliwe ale utopijne względem ludzi

Gdy chcę biec to muszę się zatrzymywać przed samochodami
Bo jadą ulicą kierując się ku swym celom podstawionymi drogami 
Gdy chcę iść delektując się, by radośnie, samowolnie spacerować
To muszę uważać, bo samochody pędzą, a nie chcę na nich wylądować
Poza tym idąc dalej to czuć smród, który psuje mi resztę wędrówki
Gdy ksztuszę się kaszląc, to spacer odwraca swoje radości wskazówki
Bo dym papierosów nie pozwala być tu pochłoniętym widokami
Spaja moje odczucia smrodem, który psuje radość między wrażeniami
Chciałbym się móc tu względem rozsądku zawsze realizować
A nie szukać sensu, by aktywnością się budować, by już nie dołować
Chciałbym mieć inne motywy jako możliwości dla funkcjonowania
Niżeli uciekać przed marazmem i pustką ku radości funkcjonowania
Która zdarza się rzadko, gdy tak trudno znaleźć kogoś z inicjatywą
Który ambicją jest wyżej ponad rutyną, która niesprawiedliwością fałszywą
Mało takich tu osób, które w chęciach wyzwolić się potrafią
Dlatego samotność jest przystanią, by biec zanim złe wpływy mnie znów trafią
Jako nieadekwatne, z wymiaru, który mojego wnętrza nie buduje
Gdy przenika mnie bezsens, a ja w cieniu tego i sytuacja mnie rujnuje
Bo bardziej niszczą, wchodząc na głowę z próbą zniewolenia
I relacja z nimi przypomina sposób na stworzenie emocjonalno myślowego więzienia
Nie wczuwają się w sytuacje, a mają gotowe rozwiązania
Mimo znajomości przyczyn - warunkują je do swego panowania
I duszę się, bo moją motywacją jest zagłębiać się z dokładnością
A nie afiszować z gotowymi rozwiązaniami ze złą odpowiedzialnością
Nie lubię dróg, chętnie bym uciekł od każdej z nich w tym świata pomyśle
Żadna nie przejawia tego z czym tu przybyłem, w kosmicznym zamyśle
A motywacje mam jedne, by móc się normalnie tu realizować
W twórczości wyłaniając siebie wśród dialogów otwartych umysłów, by precyzyjnie filozofować
Budować świadomość na poziomie szczegółów ogólnego zarysu
By mieć kontrolę nad sytuacją, a nie ulegać w rytm tworzącego się kryzysu
Dla mnie to tragedia dotycząca konfliktu między tym co dobre i szkodliwe
Na płaszczyźnie zdarzeń znów tworzy się nastawienie w smutku wątpliwe
Moralności  i sprawiedliwości schizofrenia wobec oczekiwań i braku możliwości
By w sposób zwyczajnie naturalny realizować się w mocy miłości
I mieć punkt odniesienia dla swoich motywacji, by niezwykłe tworzyć 
W tańcu ambicji i inicjatyw niszcząc ograniczenia, by szczęście mnożyć
I wytorować drogę ku realizacji i kolejnym możliwościom na powodzenie
By w końcu doświadczyć jaką to życie jest wartością, by nastało odrodzenie


Czuję się dobrze gdy się realizuję, a potrafię realizować się w ciszy, gdy nikt mi nie wchodzi na głowę, więc mogę się delektować bez przejęcia niczym co mogłoby wytrącać mnie z równowagi emocjonalnej i procesu realizowania...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)