Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

poniedziałek, 24 września 2018

Przeklęty Anioł

Nie zwracając uwagi na świat podziwiam wiecznie naturę
To ma wymiar egzystencjalny, by tworzyć tu swą kulturę
Świat to nie moja bajka, nie wtłoczą mnie w niego potwory
Sam wolę poruszać się sercem, niżeli przeżywać tutaj horrory
Płynę sobie spokojnie tak więc, nie ma w tym niczego złego
I czekam świętując wieczność, aż ze świata zniknie ego
Ciężko udawać poprawność, gdy sytuacja tego wymaga
Dlatego zamiast coś robić, wolę wyjść z tego i dostać laga
I tak tkwić w tym czekaniu poza światem aż czas minie
Bo wiem że jakkolwiek się staram to i tak życie zawsze mnie pominie
Pociesza mnie fakt że Bóg ma w tym jakieś swe względy
Dlatego powierzam się jemu i porzucam tęsknoty, popędy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)