Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 25 września 2018

Ocean w oczach

Podobno mam w oczach ocean,
w którym wszyscy niezwykli pływają, jeżeli mają zamiar się w nim topić i uzdrawiać, oczyszczać...
Dzięki takim jak ja każdy kto ma predyspozycje ku temu - lewituje
wzdrygany ku górze oceanem mojego widzenia - wszechobecności.
A słowa te jak dźwięki poezji wynikające z tych cudów uchwycone są...
Każdy czuje komu przeznaczone czuć... Dlatego nie każdy czuje moc, nie każdy czuje jak go ta moc wgniata w miejsce, w którym jest... wgniata i paraliżuje, paraliżuje rzucające się ego i wątpliwości, które duszą ku rozważeniu jak postrzegać ,,zaufanie". Zaprawdę, zaufaj tej mocy, a w jakimś stopniu wejdziesz na płaszczyznę dostrajania się. Tylko niezwykli będą to rozważać, inni nie poczują tego dysonansu mobilizującego stan sytuacji w twych oczach.
Dlatego jak chcesz lewitować to muszą Cię zahipnotyzować ku temu moje psychodeliczne oczy
Zdjęcie nie odzwierciedla fal oceanu, a to uchwycona jedna klatka całego procesowania...

Jestem życia przeznaczeniem życia przeznaczeń

Chodzi mi też o to że ja podróżuje będą w miejscu jako ciało się przemieszcza, wszystko jest w ruchu... A ja wiecznie poza tym czasem jestem w miejscu hehe

Co nie znaczy że będąc w miejscu nie podróżuje gdzieś...
Bo mam takie skłonności by być gdzie indziej będąc w miejscu


Więc widzisz jeżeli mam różne stany świadomości jakbym wiecznie duchowo podróżował to znaczy że prawdopodobnie wpływam świadomością na struktury ciała manipulując RNA tak jak robią to ośmiornice, bo co wewnątrz to na zewnątrz i odwrotnie, więc jestem elastyczny jak ośmiornica do wszelkiego rodzaju sytuacji, ludzi... i tak samo ciało jest elastyczne do różnych stanów świadomości.
I to może działać w dwie strony - że będę się zamykał w sobie i popadał w apatię a za chwilę mogę być pełen życia a wibracja zacznie się ,,renderować" adekwatnie do zmiany wewnętrznej, która jednocześnie manipulując RNA wpłynie na ostateczny bodziec - na ostateczny efekt tejże ośmiorniczej ,,świątyni"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)