Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 8 września 2018

Lord Shiva w świecie śmierci

Wciąż żyję tu w wersji demonstracyjnej, więcej nie mogę
Patrzę na wszystko i milczę czując empatią wśród ludzi trwogę
Ja się nie boję, bo wiem, że już tylko lepiej być może
Biegnę przez Ziemię ja lustro delektując się w każdym kolorze
Dysfunkcyjny jestem w każdym przejawie świata tego
Czuję się od niego lepszy jak i od ludzi żyjących w swym ego
Dlatego mam gdzieś nadgorliwość tych co o niego dbają
I lekceważę tych co myślą że sobie mogą i karty rozdają
Ja się nie wtrącam w wasz świat ten pokrętny
Jest mi on sztuczny, tandetny, wręcz obojętny
Tak samo wy w mój świat się nie wtrącajcie
Wszystko widzę, więc na baczności się trzymajcie
Gdy patrzycie przez filtr idei jakby to była święta sprawa
A przyroda zna inne wartości mając swą definicje słowa ,,zabawa"
Bo zwracam uwagę na wasze niesprawiedliwości
Ja najbardziej godny tej Ziemi wśród waszej podłości....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)