Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Praca praca praca - wątpliwości przeszłości

A może tak jest że ja nie nadaje się do pracy 
Chciałbym mieć wszystko podane jak na tacy
Dobre jedzenie dzięki któremu mógłbym przeżyć 
Modlę się codziennie gdy pozostaje tylko wierzyć 
Jest mi smutno jak muszę wykonywać pracę 
Obowiązki, za które dostałbym marną płacę
Tyle rzeczy jest do kupienia a tak mało w kiermanie 
Dałbym z siebie wszystko by zasłużyć na uznanie 
Wiem że mam moc to jest adrenalina 
Pomoc się należy gdy prosi o nią rodzina 
Ale jak mam iść do pracy jak energia spada
A mój umysł jakby miał zawał wysiada 
I tylko zamykam oczy i chcę poczuć to znów 
Przenoszę się do krainy wyobrażeń - moich snów 
I chcę poczuć to znów jak energia przepływa 
Płomień który odżywa, moc silnika przez napływ paliwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)