Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Natura - oświecenie - siła

Natura daje mi siłę 
Powoduje że mam pewien wgląd
Na to ile mi brakuje 
Do tego by mieć trzeźwy umysł 
Choć nie jestem mówcą 
To powinienem znać siebie
By mimo wszystko być zdyscyplinowanym
Zapomniałem o tym co daje mi siłę 
Jest to pokonywanie barier 
Choć jestem zagubiony
I nie wiem w którą zmierzać stronę
To staram się być sobą 
Niechaj pokieruje mną serce 
Najłatwiej i naturalnie pokonuje się bariery przez rozmowę
Gdy blisko nas są ludzie właściwi
A co jeżeli są niewłaściwi ?
Np głupi i ograniczeni umysłowo 
Każda reakcja ludzi może być inna 
I tak wytwarza się strach 
Jednak ja jakoś strachu nie czuję
A coś na sposób obrzydzenia 
Szczególnie przez dziewczyny głupie
Czyli takie do których nawet nie można podejść 
Gdyż każda z nimi styczność kończy się sporem 
Jakimś dystansem z ich strony i zimnym potraktowaniem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)