Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Ból i niespełnienie

Rozrywa mi się serce, duszą się wnętrzności
Przez brak nadziei i przez brak miłości
Chciałbym pofrunąć lecz do dołu mnie ciągnie
I wątpię w siebie, czekam na cud będąc przy oknie
Patrzę na okolicę i wypatruję szczęścia
Czuję tylko na sercu ból jakby od nacięcia
Rozrywa się serce nie chce już tak żyć proszę
Przeżyłem już tyle już więcej nie zniosę choć znoszę
Żyję jak umiem choć jest mi z tym ciężko jak nikomu
Ostatnio nie sypiam choć spędzam całe dnie w domu
Dopada mnie czerń zasłania trzeźwość umysłu
Chciałbym kochać tracąc rozsądek dla uczuć i zmysłów
Codziennie w cierpieniu próbuje odnaleźć sens istnienia
Choć jedynym sensem jaki pozostał to niespełnione marzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)