Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Niemoc

Czuję bezsens, wiem że jestem w stanie zrobić coś więcej 
Zazwyczaj było dobrze a teraz chciałbym wyjść jak najprędzej 
Oszalałem od środka, potrzebny mi jest sen - położyć się w domu
Zredukować to co odbiera motywację do ogromu 
Ten ból mnie napędza a później czuję rozkosz tworzenia 
Ten proces psychofizyczny prowadzi do samozniszczenia 
Chcę być kimś kto umysłem będzie umiał przenosić góry 
I rozłupywać na części jego wszelakie struktury 
Wyzyskując diamenty które wyszlifuję dla przyszłej kultury 
I rozniesie się ta sztuka jak dżuma przez szczury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)