Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Akceptacja i oczekiwanie

Nie żyje dzisiaj, jestem zamknięty jak w kliszy 
Moje oczy patrzą posługując się językiem ciszy
Gdzie się podział mój świat, Coś zaczynam sobie przypominać
Nie będzie źle gdy przyjmę swoje stanowisko zamiast przeklinać 
Ja i mój rozum generowany półkulami do tego świata 
Z ciszy wypływa filozofia poezją jak armata nadzorowana przez kata 
Bo jakby zastraszona rzeczywistości bodźcami wrażliwa 
I oczy zamieniają się niewinne w pełne wilgoci szkliwa 
Dlatego tu nie pasuję bo nie mam wrodzonej pewności siebie 
Oczekuję na rozmowę, z której ukaże się cel i zrozumienie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)