Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

wtorek, 27 grudnia 2016

Do Kochanki

Smakować, falować językiem w Twej cipce wzdłuż po środku
I zatapiać się w ocean bodźców dla zmysłów jakbym nie miał rozsądku
Tego bym chciał, brać Cię od tyłu gdy leżysz na brzuchu
I spoglądasz na mnie i jęczysz pode mną chcąc więcej w bezruchu
Tego bym chciał, byś wzięła go głębiej i nie odpuszczała
Byś trzymała go zręcznie, lizała, jeździła na nim i mocniej jęczała
By radość ta w Tobie przenikła Twój umysł, Twe ciało
By było w porządku, z miłością na ustach, by Cię podniecało
A w oczach ten uśmiech ze zmrużonych powiek
Dlatego Cię kocham, że Jesteś Magiczna - uważam ja prosty człowiek
I daje w to serce i ono napiera, byś jak Bogini się czuła
Dbam o To biegle i z pasją, by nasza relacja się nie zepsuła
Piszę Ci wiersze i je recytuję na spacerach w alejach parkowych
Później idziemy do restauracji, jedząc zachęcam Cię do przygód nowych
Już wiesz co będzie, już się spodziewasz że pójdziemy do mieszkania
Nie zapomnisz tej chwili rozkoszy, gdy wezmę Cię ostro bez udawania
Na drugi dzień po tym zabiegu, gdy poczujesz się już wypoczęta
Wezmę Cię znowu, tak widzę to życie, byś zawsze była uśmiechnięta
Będę najlepszy, będę aniołem wspierając w chwilach stresowych
Będę tak mocno całował, by świat Twój znów należał do kolorowych
Prowadzę Cię przez moje życie, idąc w kolejne przygody
Nie ma zastoju, a każdy mój sukces zdobędę niezależnie od pogody
Ty będziesz ze mną, moją Ty siłą i niezniszczalną motywacją
Wsłuchaj się we mnie a zaskoczę Cię znów pozytywną informacją
Mierze wysoko tak bardzo jak dużo chcesz mieć pieniędzy
Urosnę przy Tobie przynosząc Ci z góry to co uratuje Cię z każdej nędzy
Idziemy aleją marzeń, a każde spełnienie przybliża do celu
Na końcu tej drogi, tam czeka sukces posmakuje go niewielu
Za każdym razem, gdy na Ciebie spojrzę będę uwzględniał Twoje życzenia
By znów Cię nakarmić, Tym czego Ci brak, by spełnić Twoje pragnienia
Gdy tylko Twój uśmiech zejdzie tak nagle z Twej twarzy
Będę znów przywracał Twój spokój o którym większość tylko marzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)