Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Albańska impreza

Wchodzę na imprezę zamawiam kilka piw
Piję duszkiem patrząc na damy i bierze mnie podziw 
Ruszają się tu dla mnie, to dla mnie ta impreza 
Jak tego nie dostrzegłeś to przetrzyj zeza
Podchodzę do szczupłej blondyny i stawiam jej drina
Na początku zdziwiona była jej mina i brała ją pewno rozkimna 
Rzuciłem się kasą na jeszcze jednego by była szczęśliwa
Na takiej imprezie by się bawić potrzeba alkoholowego paliwa 
Oj ile kasy tu trzeba wydać na Ciebie 
By poczuć się przez chwilę jak w albańskim niebie 
Rzucasz się na mnie, chcesz tańczyć do rana
Nagle się stałaś bardzo rozgadana
Wyciągam Cię z parkietu, idziemy do łazienki 
W sumie wiedziałaś co jest grane i zsunęłaś mi spodenki
Nagle budzik zadzwonił to był sen jakich mało
Patrzę i leżysz koło mnie i bardzo mi się podobało
Szukam po spodniach portfela, nie pamiętam co się działo 
Głowa mnie boli, coś chyba w niej się namieszało
Patrzę w telefon trzydzieści połączeń nieodebranych 
I jakieś zdjęcia dziewczyn i kumpli zjaranych
Dzwoniła do mnie moja kobieta i wysłała mi wiadomości 
Ja nie chcę jej widzieć, w tym związku nie ma miłości 
Znalazłem portfel, a w nim puste kieszenie
Straciłem kasę na alkohol i spełniłem swe marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)