Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Informacje, Wiadomości, Dane - w atmosferze złości innych z obliczem swej odpowiedzialności, czyli urwanie głowy

Tyle informacji, można zgłupieć przez ich nawałnice
Uzależnić się od otoczenia, który ma Cię gdzieś całkowicie
Staram się zachować spokój w wewnętrznej panice
Nie mam sił na to, gdy Wy Najbliżsi zawodzicie
I nie ma co się dziwić, gdy nie ma nic w lodówce
Codziennie zmagam się z Tym by było idealnie
Każda sytuacja odbija się w łzach na źrenicy i tęczówce
Na końcu wszystko przepada i jest koszmarnie
Co znowu zawiniłem, że trzeba mnie stawiać do pionu
Bo taka negatywna sytuacja mnie dziś spotkała
Czyżbym był daleki od trzeźwości i jego poziomu?
Nie przypominam sobie, bym dał w jakiejś kwestii ciała
A przynajmniej nikt nie zginął, jestem przekonany
Z mojej winy to raczej jest porządek całkowity
Mimo to bywam apatyczny, lękliwy i zaspany
To staram się otworzyć umysł, a nie być przybity

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)