Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Dla Ukochanej... - dla Najważniejszej

Moja niezwykła Kocico, jesteś jak najpiękniejszy kwiat na szerokiej łące
Z każdym dotykiem Twego pięknego ciała tańczą we mnie uczucia gorące
Bo Twe kształty są niewinne jak oblicze pokornego, zamyślonego anioła
Który z otwartą Świętą Księgą w dłoniach stroi wnętrze bogatego kościoła
Można Cię porównać do pięciolistnej koniczyny wątpiąc w Twoje istnienie
Ale znalazłem Cię, a te niezwykłe oblicze uwalnia ze mnie każde cierpienie
I każdą zaletę i niedoskonałość starają się utrwalić wszystkie moje neurony
Bo mój wzrok goni za Tobą dokładnie chłonąc Twe ciało i ruchy onieśmielony
Jesteś jak żelka, którą można lizać codziennie i nigdy nie traci dobrego smaku
I nieskończone źródło szczęścia, dzięki któremu nie odczuwam jego braku
Niezbędna niczym kierownica i hamulec do rozpędzonego samochodu
A wśród najbliższych Ci osób jak najpiękniejsza różyczka zadbanego ogrodu
Gdzie kwiaty porywają się w jedną stronę przez napływające fale wiatru
Ale tylko Ciebie delikatnie zerwałem przenosząc do świata mojego teatru
I mimo huraganów i niebezpieczeństw idziesz ze mną w danym kierunku
Bo wiesz, że dzięki mnie przedłużymy kiedyś życie naszego gatunku
Gdy będę Cię bronił przez wieczność i chronił nieustannie, by nic się nie przydarzyło
Co mogłoby nieoczekiwanie niszczyć wszystko, co by Nas trwale łączyło
Ale nie myśl o tym teraz, ponieważ ten czas próby nadejdzie kiedy dojrzejemy
Oraz przez ciągły wkład naszej pracy w siebie własnego życia nie zmarnujemy
Czasem problemy są jak wybuch wulkanu i nagle psują na długo nasze relacje
To po wyjściu z nich wzmacniam się nieustannie i programuję na takie sytuacje
Jesteś dla mnie jak wspaniałe ubranie, bo zdobisz obraz mnie, czyli reputację
Kiedy to odzienie się zepsuje lub zeszmaci będę musiał wnosić apelację
I pomyśleć dokładnie co z nim zrobić, bo jeżeli będzie miało ślady niezmywalne
Prując się to stanie się dla mnie brzydkie i jedynie w mej pamięci sentymentalne
A jeżeli będzie trwałe jak diament i niezmienne jak przyjaciel w współdziałaniu
Będzie rosło razem z mą potęgą ku dopasowaniu i kreatywnemu zastosowaniu
Oraz kiedy zapach jego będzie na optymalnym poziomie to będę Cię zabierał
I dbał o każdą Twą potrzebę, a w razie zła bronił i za Ciebie również umierał
Bo jesteś ważną częścią mojej reputacji, wskaźnikiem moich ambicji i honoru
Dlatego musisz być trwała przy mnie, a nie dobra tylko na chwilę czy z pozoru
Jestem świetnym urządzeniem jak iPhone, a Ty moim niepowtarzalnym logiem
Bez Ciebie byłbym jak "Produkt Polski" z dołączonym z przecenami katalogiem
Czuję się z Tobą jak ktoś szczególny, a nie pospolita mrówka dla mrowiska
Gdzie nikt jej nie rozróżnia i każdy traktuje jak neutralny element środowiska
Poza tym życie w roli poświęcającego się owada byłoby nudne i monotonne
Męczyłbym się codziennie ze sobą przez prace często ciężkie i czasochłonne
Jesteś moją zapałką, która rozpala drewno byśmy mogli grzać się wzajemnie
A ja podtrzymuję ogień, który sprawia, że zawsze jest Ci bardzo przyjemnie
Pamiętaj, że Ty zmieniasz logo, że jestem jak Twoja niepowtarzalna zabawka
Przez Twą nieuwagę może pojawić się w Tobie pełna emocji huśtawka
Gdy na zbyt długo mnie zostawisz, aż znajdzie mnie sobie inna właścicielka
I okaże się, że będę miał lepsze logo, bo będzie to artystka czy modelka
Może być wtedy lepiej, bo będzie ambitnie dbała o mój dobry wizerunek
Nie możesz na to pozwolić! Jesteś moją Firmą, dla której buduję szacunek
Jestem Twoim odkryciem, który testujesz i wskazujesz za każdym razem błędy
Doskonalącym się obiektem zainteresowań, by podtrzymać Twoje względy
To ja powoduję, że jest głośno o Nas, gdy ludzie widzą, że jestem przy Tobie
I wyczuwam już tą zazdrość w każdej spragnionej, obcej, patrzącej na Nas osobe
Ty sprawiasz, że staję się coraz lepszy i wzbudzam coraz większe pożądanie
Bo mam Ciebie, czyli moje wspaniałe Logo, moją Różyczkę, moje Ubranie!
O czym by świadczyło, że firma czy róża upada? A Ubiór pęka na zawołanie?
Na pierwszy rzut oka o mnie, bo nie stanąłem na wysokości, gdzie moje zadanie
Nie zapracowałem na Nas, nie spełniłem Twoich wygórowanych oczekiwań
Ale zauważ, że różniłoby się to znacznie od powszechnych ludzkich zapatrywań
W Twoich oczach byłoby tak, że przeze mnie się bardzo rozczarowałaś
Ale To Twoja wina by była, ponieważ ostatecznie jako firma się poddałaś
Bo dostatecznie nie zadbałaś i nie testowałaś, by wskazać potencjalne błędy
Nie zasługiwałabyś na mnie, czyli swoje odkrycie i poluzowałabyś pędy
A może byłbym dla Ciebie zbyt skomplikowany, pełen różnych niewłaściwości?
Choć mój potencjał mógłby być odkryty przez wykorzystanie pewnych mądrości
Więc zastanów się, gdy wyrzucasz karabin, którego nie umiesz uruchomić
A zadowalasz się pistoletem na kulki, który nie będzie w stanie Cię obronić
Bo może tak być, że aby firma nie upadła znajdziesz inną ciekawą zabawkę
Tylko ja działam, może nieudolnie, ale można naprawić tą błędów huśtawkę
Jako karabin mam potencjał, by wzbudzać w Tobie jeszcze większe emocje
I może pistolet jest dla Ciebie bardziej dynamiczny i dla niego robisz promocje
Ale nie będzie równie skuteczny, więc pomóż mi wyeliminować większe wady
Nieraz trzeba wziąć pod uwagę różne źródła szukając tam cierpliwie porady
A ostatecznie posłuchać serca, którym to czujesz, bo to od Niego zależy
Gdy je zignorujesz to się zatracisz tym, co wewnętrznie do Ciebie nie należy
Mogą to być pieniądze lub szybki i zwracający uwagę przechodniów samochód
Ale nie będziesz szczęśliwa, bo Twoje serce straci szczerej miłości dochód
I gdy już sprostasz wyzwaniu i się przyczynisz, iż będę bliższy doskonałości
A moje działanie zrewolucjonizuje nasze istnienie przez nadmiar mojej miłości
Wtedy przejrzysz na oczy jak sprawnie umiem okazywać wiele wdzięczności
A to dzięki Twojemu cierpliwemu podejściu do tej sprawy i wyrozumiałości
I będę Twoim największym w życiu sukcesem, a Ty moim oznakowaniem
Będziesz dla mnie jak królowa, która korzysta ze mnie z największym oddaniem
A kiedy jest bitwa to chowa się za mną niczym za murami swego królestwa
I wtedy wiesz, że dobrze się sprawowałaś dla mnie i nie straszne Ci grabiestwa
Bo fundament naszej relacji będzie harmonijny, solidny i w działaniu skuteczny
Więc ze strony środowiska nie będzie nam groził żaden incydent niebezpieczny
To królowa reprezentuje obraz swojego królestwa i dba konsekwentnie o nie
I zawsze może zmienić swoje zamieszkanie, kiedy jej dom wywrócą i spłonie
Ale To przecież część Ciebie, plany na przyszłość i najlepsze wspomnienia
Codzienność, która sprawia, że jestem dla Ciebie jak spełniające się marzenia
Więc reprezentuj mnie godnie wśród społeczeństwa i dbaj ambitnie i należycie
A będę Ci wdzięczny i wierny tak jak Ty byłaś mi wierna przez całe Nasze życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)