Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Biurokracja

Nienawidzę biurokracji, czekania w kolejce
Powinno się to zniszczyć, bo gdzie w tym jest serce?
Znajdować się na papierze to nienaturalne 
Wybuchają we mnie myśli skrajnie czarne
Moje oczy są marne, czekać przymusowo jest mądrze ?
Czuję się przytłoczony, czuję się niezbyt dobrze
Nie jest mi tu wspaniale samemu ze sobą jakbym tracił zdrowie
I w moim brzuchu tłoczy się przygnębienie jakby w chorobie
Czekać by załatwić papiery, które mają mnie identyfikować
By później je porozsyłali by na końcu przechować
To jest chore wracać się kilkakrotnie bo czegoś się nie dało
Lub nie wypełniło, wiecznie dokumentów jest za mało
Bo pracownicy biurokracji są niekompetentni
Nie mówią o wszystkim, mimo że staż kilkuletni
Nie nauczyli się pracować w swoim zawodzie
A w tym czasie pies dusi się zostawiony w samochodzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)