Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Ostatnia szansa wprost na głęboką wodę...Po Sukces!

Biegnę choćbym miał polecieć w przepaść i zaniechać 
Gdybym dotknął drugiej strony drogi ważne by nie uciekać 
A się wspinać wprost na szczyt do wyznaczonego celu
Choć wiem że mogę dziś tu zginąć tak jak wielu...
To koniec lub początek w zależności czy się sprawdzę
Szanuję swoje życie i nim nigdy nie pogardzę
Otwieram szerzej oczy udowadniając światu i rodzinie
Czuję się pewny i niewinny, a wiara w siebie nie ginie

Zazwyczaj opisuję przeżycia, kostnicę zdarzeń
Chcę wyrzucać szczątki, ciemne od poparzeń
Bo w mym umyśle, gdzie pamięć widzi jak w ciemności
Światłem rażą neurony weryfikując szczątki udzielają miłości
A ciemność przeżyć zakotwiczonych w pamięci
Staje się jak słońce, które promieniami Ziemię święci
I mogę się określić w stosunku do przeszłości 
Kogo kocham, a kto nie wart jest mej miłości

Szukam wspólnych gruntów, każdy chcę zweryfikować
Ustalić ze znalezionymi cele, by je ukierunkować
To całe przygotowanie znajdując sprzyjające płaszczyzny
Zrealizuję udowadniając jaki ten grunt jest żyzny
Te wszystkie myśli jak ziarna pielęgnuję w dokonanie
Wkładam w to swoje serce i swoje zaangażowanie
A każdy kto wchodzi w drogę będzie adekwatnie rozliczany
Dlatego każdy się wycofa, kto nie jest mile widziany

Za sobą mam kilkaset mil, czuję się jak po przejściu Sahary
Nie wiem co przede mną jednak zawsze starcza mi wiary
A przekonanie, że wyjdę z labiryntu wprost na bogactwo
Przyprawia mnie o zachwyt i wewnętrzne wariactwo
Nieustępliwie idę z wizją, którą rozszerzam w głowie
Odgadniesz ją kiedy się wsłuchasz we mnie słowo po słowie
Postrzeganie zwiększa się do momentu odległości wzroku
W tej przestrzeni mój mózg więcej weryfikuje na każdym kroku

Doświadczenie nauczyło, a świadomość korzysta rozważnie
I ze spokojem działam, rozsądnie jednakże zawsze odważnie
Lęk to granica, którą przekroczyć to kwestia działania
Zapoczątkowana w chęci całkowitego w praktyce oddania
I koncentracja, która nastraja obraz i zachowanie
Wtedy dokładność daje we znaki i charakteryzuje działanie
Z daleka widać iluzje sukcesu, trzeba przekroczyć tę granicę
Strącając figury by pokonać mistrza wychodząc za szachownicę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)