Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 25 grudnia 2016

Niespełnione oczekiwania

Nie kochasz mnie tak jakbym tego chciał
Czuję się tragicznie jakbym umrzeć miał
Zaniedbany niczym na drugi plan porzucony
Nie chcę być opcją, to ma działać w dwie strony
Mój umysł jest zaniepokojony, ma żal do Ciebie
Że są ważniejsze sprawy niż pomóc mi w potrzebie
Gdybyś była przy mnie to byś wiedziała
Co się dzieje, dlaczego moja dusza się schowała 
Pod płaszczem mroku, byś spostrzegła 
Jako pierwsza że myślami się rozbiegła 
Gdybyś przy mnie była to czułbym się kochany 
A tak odrzucony czuję żal do siebie niechciany 
Wolałbym się weselić i wiedzieć że ktoś jest przy mnie 
I kiedy jest taka potrzeba to zjawi się pilnie 
Niestety ta kobieta nie szanuje moich uczuć 
Ta obojętność i zdziwienie potrafią człowieka zepsuć
I tak się mam jak cieć, który jest ze sobą sam
Ile jeszcze czekania, nigdy się nie poddam 
Rzucę to wszystko i zrozumiesz wtedy 
Że moje samopoczucie jest złe pełne biedy 
Niepotrzebne mi łzy, niczego nie da się już zmienić.
Szczególnie gdy Ty, nie potrafisz nic docenić
Została skrucha i dojść do siebie po upadku ciężko mi
Szkoda że nie umiałaś wesprzeć mnie chociaż słowami
I zrozumieć sytuację która jest bez wyjścia 
Brakowało tam tylko Ciebie Twego przyjścia 
Spala się wszystko nie tak jak powinno 
I wiesz co czuję przez Ciebie? Nienawiść i zimno
Boli mnie brzuch z rozpaczy od niespełnienia 
A nie miałem przecież wielkiego pragnienia 
Tylko zobaczyć Ciebie i przytulić Cię do serca
Skąd miałem wiedzieć że będziesz nieczuła jak morderca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)