Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 28 grudnia 2016

Kocham Cię dziewczyno, uwierz w siebie weryfikując się ze mną...

Chcę dostać się do Twojego serca, wpuść mnie mimo wątpliwości
Odrzuć je i poczuj z mojego uścisku kojące ciepło miłości 
Spokojnie patrz w moje źrenice jak świadomie się rozszerzają
Obserwuj każdą emocje, gdy głębsze uczucia się rozpalają
I z tą ciekawością chodź za mną, mimo że czasem myśli wygrywają
Przysparzając zmartwień, które nieświadomie unicestwiają
Chcę widzieć blask miłości w Twym spojrzeniu i pewność zaufania
Bo wierzę w siebie i Ty uwierz we mnie i w moje przekonania
A determinacja, z którą tu idę wyraża chęć właściwego działania
By dać Ci to czego pragniesz tak mocno za cenę pełnego oddania
Dryfuję po czasoprzestrzeni karmiąc się prawdą i wartościami
One wzmacniają, przewartościowuję je pozytywnymi emocjami
W sercu mam mapę, zabierz się ze mną, gdyż tam się przeniesiemy
Gdzie wieczne szczęście i szacunek, a nie wieczne problemy
To Twoje życie, daję Ci szansę, nie będą liczyć się kilometry
Na przestrzeni wszechświatów ta odległość jest jak milimetry
Poczuj ten świat mocno całym swym ciałem pokonując granice
Nie wstydź się tego, wyjdź ponad lęk i biegnij jakby w ,,panice"
Ponad ambicje, ponad rozsądek, ponad swoje oczekiwania
Tam gdzieś w Tobie jest szczęście - oddaj się mu bez opamiętania
A gdy zdobędziesz go, zadrży w Tobie energia radości
Będziesz patrzała wzrokiem niewinnym, pewnym, pełnym miłości
Złap mnie za rękę, a będę prowadził Cię przez najgorsze doliny
Tylko wiarą i miłością da się rozłupać te niezniszczalne łupiny
Te przekonania, które programem by bardziej oddawać się rzeczywistości
Odrzuć je poddając w wątpliwość i zbuduj nowe na podstawie miłości
Poczuj naturę, zweryfikuj jej prawa te obejmujące wszechświaty
I odrzuć te które są absurdalne, są iluzją wpędzającą w mentalne kraty
Polub siebie, ukochaj siebie, czerp to co najlepsze dla duszy
I ciesz się mocno jak dziecko, wiara umocni to co się kruszy
Charakter stanie się niezniszczalny, bo wartość nada Ci szlachetności
Te właściwości nie potrzebują w relacjach murów, a nadawają wielkości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)