Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 27 października 2018

Shiva - Jezus jako taneczne zwierzę-wojownik i Jezus nauczyciel

Zwierzęta są bezpośrednią myślą Boga.
Zwierzęta mają więcej serca od ludzi, dlatego te słowa są słowami z częstotliwości Ziemi, zwierząt i przyrody, która funkcjonuje we wszechświecie.

Ja Jestem SHIVA
Całemu Życiu, całemu Bytowi Pra-Podstawą,
Rzeczywistością u podstaw. - tchnieniem Wszechświata.
Jestem pełnią
Jestem doenergetyzowany
Jestem oczyszczony
Najważniejsze że jestem...
Myśli wuuuu ....
(O)mmm.....
.....
....
 ....
 ....
(O)mmm.....
...

....
...
..

(O)mmm....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)