Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 28 października 2018

Autorytet dzieci pośród nieporozumień

Autorytet dzieci pośród nieporozumień

Dyscyplina wobec siebie musi być w totalnej samotności
Musi być tak jak dzieci są radosne w beztroskości
Patrząc wciąż na nie jak na siostry swe i jak na braci
Myśląc o nich! O jak pięknie! Rosną kolejni tu wariaci!
Szanuję tę samotność - centrum mej niezależności
Z tego stanu się promieni rozsądek wobec tej wolności...
Zakłócany może objąć w stany złego przywiązania
To są złe wtedy relacje - prowadzą do załamania
Wolność musi wciąż mnie wznosić w świetle tych promieni
Wtedy wszechświat znów mnie kocha - zieleń bardziej się zieleni
A dzieci się cieszą do mnie, oglądając z ciekawości
Widząc we mnie autorytet w każdej życia niezgodności ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)