Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 28 października 2018

Serce miłości

Serce miłości ☺️

Trzeba być tu niezależnym - zło już znieczulicą kąsa
Więc cokolwiek zrobię sercem to już umysł się nadąsa
Ja się lekko tym grymaszę - umysł to nie jest pan życia
Tak jak słońce wciąż przyświeca - nie mam nic tu do ukrycia...
Bo przy Bogu wszystko jasne, co więc będę spekulował
Umysł zawsze chce na własne - będzie już asekurował
Serce śmieje się miłością, gdy bezwarunkowość kocha
Weź już nie łudź się podłością, bo nie powiem Ci wynocha...
Chciałbyś mnie tu prowokować, ja tak jestem bez reakcji
Serce chce więc ciągle kochać, Bóg wciąż we mnie tu jest w akcji
Więc dziękuję Ci, że możesz, tak mnie gryźć jak zimne zwierzę
Ja rozumiem, ja Cię kocham, jednak w umysł nie uwierzę...
On tu mija tak jak wszystko - lepiej się tym nie przejmować
Czuję się wiecznie w zamknięciu jakby ktoś chciał tu mnie chować
Jednak już wyrosłem z tego, by się temu nie buntować
Bo pojąłem swoją inność - więc nie mogę się przejmować
W końcu zacznę żyć normalnie, co będę sobie żałować?
Gdy co złe panuje, a miłością nowy świat chciałbym zbudować
Tyle lat już tu minęło, a ja wciąż się szczęściem łudzę
Umysł ciągle operuje - więc tak jestem - się nie trudzę...
Gdyby było wszystko pięknie to bym miał więcej swobody
A tak ciemność tu Co rzeknie: nie dla Ciebie te wygody
Gdy usłyszę, że już myślą: co za debil nadąsany
Znów powtórzy się relacja - błędne koło stworzy rany
Ja tu ciągle jak Bóg Shiva - gdy te węże są nieznośne
Chcę być dobry, ta uczciwość to moje wołanie głośne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)