Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 14 października 2018

Idę dalej... Takie życie...

W szkole nieprzyjemności mnie spotykały, cóż.. takie życie... Myślę... Ale nikt nie zapłacił odszkodowania za tracenie zdrowia, stres i nerwy...przez bardzo niemoralne podejście do dzieci.
A ja byłem zbyt niedojrzały i nieśmiały, by móc cokolwiek, gdy nikt nie wykazywał zainteresowania.... Takie życie, takie życie...

Włożyłem wiele energii, by móc się poświęcać dla dobra nauki, bo innych możliwości nie miałem...
Stworzyłem wiele poezji i rysunków, ale nikt się nie zainteresował i tego nie wspiera... Takie życie, takie życie...

Czuję się ciągle oszukiwany, bo czuję że moje życie powinno być cudowne, a jedynie co to każdy patrzy na siebie, bo taki jest system, że oszukuje wszystkich..., więc nigdy nie zrekompensuje wysiłku... Życie to wielkie straty.... A żadne wynagrodzenie tego nie rekompensuje, więc to tym bardziej porusza ego, by mogło być ślepe w systematycznym wykonywaniu obowiązku ... Takie życie, takie życie...

Dlatego większość ludzi żyje jak najbardziej nie myśląc będąc na lajcie i ciesząc się tym co jest tu i teraz, bo wie że nie ma nic do gadania, gdy wszyscy są oszukiwani pod ładną przykrywką powierzchownego obowiązku, który atakuje z każdej strony, a w środku głębiej powierzchowności wielkie porozumienia, na które nie ma się wpływu, bo są finansowane i wszystko ma tu ,,plecy" jako spójna machina oszukiwania i wykorzystywania...

Chciałoby się żyć na poziomie swych ambicji, ale bardzo ciężko, jednakże nie widzę sensu innego jak się nie poświęcać dla własnych celów wiadomych memu sercu, więc idę w to dalej, choć każdy ma to gdzieś...
To mój sens, moja miłość, moja poezja....takie życie, takie życie...

Funkcjonuję gdzieś obok was, wszyscy najsprytniejsi się poszufladkowali, by tylko móc przeżyć, ale wiedzą, że to jest wszystko szajs, ale nikt o nic nie pyta, bo ,,klub rządzących światem" cały czas Cię mami, cały czas hipnotyzuje - oszukuje swoimi programami bazującymi na niewolniczej konwencji...i nie masz nic do gadania jak tylko się dostosowywać pomimo że wszystko wiesz i czujesz się oszukany... Takie życie, takie życie...

Cóż mam zrobić, gdy mam wciąż marzenia, które mnie pchają, by wstać i robić swoje tak jak uważam lekceważąc ten cały teatr, bo życie rządzi się własną logiką i nie potrzebuje chorych sytuacji i złudzeń, które ktoś finansuje, byś się obudził z ręką w śmietniku szukając jedzenia...takie życie, takie życie...

Podstawowym obowiązkiem świata jest zapewniać pracę każdemu, kto wykazuje chęć do pracy i chce być odpowiedzialny, bo świat zapewnia przeżycie - nie tylko zabiera w sklepach za produkty, ale daje ,,kupony wartości", by móc normalnie sobie żyć i się nie martwić jeżeli jest się rozsądnym i odpowiedzialnym, tak? Takie życie? Takie życie?

Wciąż jestem w dupie jak wielu, którzy popełniają samobójstwa i ćpają, bo czują się tak niesprawiedliwie traktowani, tak oszukani, bo mają swoje poczucie moralności i sprawiedliwości co budzi w tym świecie nieporozumienia, dla tych co chcą jak najwięcej wycisnąć i gdy już się nie przydaje wyrzucić... Takie życie, takie życie....

Naprawdę nie obchodzi mnie nic prócz parku i tych zwierzątek, by móc się nimi delektować jak sobie żyją - uwielbiam przyrodę i wszechświat i nie chce patrzeć na świat, unikam wzroku z tym światem, jestem nim zdołowany, mam wielką depresję przez swe poczucie moralności i sprawiedliwości i chęć dobra, by było jak najlepiej wśród tych którzy chcą by było jak najwięcej hajsu i nie dbają o nic innego aż tak jak o to będąc ślepi na to co jest poza ich odpowiedzialnością... Takie życie, takie życie...

Słowa nic me nie znaczą tu, choć są obecne, słowa te są wynikiem trafienia już bardzo dawno na ścianę, której nie da się przejść, a można iść wzdłóż niej aż do końca, gdzie coś się zdarzyć może, ale to strata życia, strata, dla życia, które chce móc doświadczać piękna... Nic nie jest pewne, wszystko może się zdarzyć... Naprawdę dobrze jest uciec stąd i skupić na zdrowiu, by sobie wszystko ułatwić, bo cokolwiek więcej chcieć to skazywanie siebie na bycie niewolnikiem w rękach niekiedy zawziętych półgłówków, a niekiedy naprawdę w porządku ludzi, którzy po prostu wiedzą co jest grane, ale świat nie pozwala tworzyć lepszej sytuacji...dla życia i takie życie, takie życie ...

To wszystko przez ludzi tworzących politykę i tych którzy sterują tym wszystkim jeszcze głębiej. To wszystko przez nich nie może być tak pięknie bezwarunkowo, bo oni traktują zasoby Ziemi jak swoją własność. Gdyby każdy miał wybór to czy ktoś by wybrał coś takiego jak ,,polityka"? Politycy powinni funkcjonować tam gdzie są uważani, a nie uważam ,,polityki", ja uważam przyrodę i to jest prawdziwe piękno od Boga, przyroda to nie alternatywa...to jest to na co każdy zasługuje - wolność w przyrodzie i bezwarunkowy raj. To polityka obejmuje wszystko i tak trzeba, bo oni uważają się za właścicieli ludzi i robią tak by wszyscy należeli do świata chcąc nie chcąc ...
Jeżeli ktoś nie chce to sprawiedliwe by było i uczciwe, by powstawały alternatywy, gdzie rządzą inne prawa i motywacje na prawach przyrody, a czegoś takiego nie ma, to niesprawiedliwe i nieuczciwe, wręcz chore. Człowiek sam w sobie jest wolnością i jeżeli to zaakceptuje to tylko wtedy będzie mógł się czuć ze sobą dobrze : ) robiąc tak jak chce bez poczucia winy, która wisi nad tymi co są mamieni złudzeniami, że dawanie energii np w szkołe odbije się na to że będą żyć lepiej... Dla mnie to mit jak polityka i bogowie polityki - mitologia relacji bogów z niewolnikami. Takie życie, takie życie....

Jeżeli komuś to uwłacza, choć wątpię, bo ludzie już są w takim stadium ,,oswojenia", że raczej nikogo to nie wzruszy, nie poruszy... To mimo wszystko jeżeli kogoś to uwłacza to niech mi pomoże, bo nie mam siły, nie mam głowy, całe życie przechodzę na kolanach, bo nie potrafię zrobić tak by było jakbym chciał... A chciałbym mieć swoje miejsce, w którym mógłbym rysować lub pisać docierajac w szczególności do młodzieży i odpowiadając na pytania i pomagając i inspirując i współpracując szczególnie z tymi co są niezadowoleni.


Ale co tam... Idę dalej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)