Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

sobota, 27 października 2018

Poznań

https://www.kiwiportal.pl/wydarzenia/m/poznan

Poznań...
Codziennie dyskoteka, koncert, wspólne medytacje, imprezy

A praca? Wieeeleee pracy - przyjmują z miejsca

Jej... gdybym tam mieszkał nie wiedziałbym co robić bo byłby za duży wybór...

A tak nic się nie dzieje...

I choćby mogło się nie nudzić to los mnie pokierował w to miejsce że muszę tu być i istnieć wow! Zastanawiając się przez całe życie nad tym po co żyje - niekiedy zajmuje mnie to aż do ,,przemyśleń" wykraczających poza ,,ograniczone" horyzonty większości ludzi ...
Bo w okresie szkoły mieliśmy więcej pracy niż mają obowiązków w ratuszu - byłem nastawiony na ciągłą pracę, doskonalenie..., machina nas wypluła i paraliż... Za dużo czasu i jakaś chora sytuacja...
I nie dość że taka sytuacja to jeszcze próbuje się ,,młodzież" w tej sytuacji wykorzystywać do ciężkich prac... No co za niewdzięczne miasto i chore w swym ,,letargu"!

Medytując nad tym całe życie dałoby się coś zrobić...ale nadal nic....

I nic...

I nic....

Ram Pam Pam
...

Zajmując się wszystkim i niczym ...

Głupiejąc, szalejąc...

Biegając kędyś przez całe miasto nawet codziennie ...

Nawiedzając wszystko co się dało...

Nikt tego nie zauważył...

A ludzie tu żyjący w moim wieku...
Nie dość że są sparaliżowani miastem i ludźmi to jeszcze mają najgorsze prace i widzę ich .. sfrustrowani i biedni jak ja ....
A inni... Ciągle wpatrzeni w telefon...

Jej... Tak będę to pisał z nudów i z bezkompromisowego rozczarowania! Miasto demobilizuje, by móc cieszyć się swoimi ,,pasjami".  Bo nie po to tu żyje by wszystko było do dupy i żeby miasto paraliżowało ludzi bym nie miał gdzie ,,szaleć" ejjj 😒😜

Żeby w Poznaniu były po 3-4 koncerty dziennie a Tu jeden na miesiąc a nawet nie ..
To znaczy że ludzie żyją raz na miesiąc albo i nie .. nawet .. 🙄
Wow

A Ci co żyją raz na miesiąc i mieliby przyjść na taki koncert to nie ludzie a zombie a ja nie chcę się spotykać z zombie na koncertach choć pewno ,,urząd" miasta zachwala takie pewno ,,imprezy"

I tako wędruję...
Wędrowanie to normalne ludzkie życie...
Siedzą w miejscu ciągle tylko ,,zmanipulowani" narzuconą sytuacją ludzie. Normalni ludzie wędrują, robią coś fajnego, są w ruchu spontaniczni...., bo siedzieć to ,,stan umysłu".

Miasto jest nastawione na stan umysłu a nie na spontaniczność dlatego ludzie siedzą i siedzą....i siedzą.. pilnując swoich więzień.

Rozumiem ... ,,Infantylne rozumowanie"? A może ,,chory" świat?

A w szkole mi nic nie szło nie dlatego że się nie starałem a dlatego że nauczyciele nie rozumieli mojego ,,stylu" pisania i ,,logiki"
Próbowali to zmienić i wytykali mi to... Dlatego nie mogłem się uczyć w szkole... Bo w ogóle moja obecność nie pasowała do ,,ram" nauczycieli, kiedy ja uważałem że Ci nauczyciele są do dupy i nadal tak uważam bo mnie skreślili tylko dlatego bo byli ograniczeni...
Może już dawno bym był w Poznaniu i miał swoje studia ale ,,rozkojarza" mnie samo czytanie ,,szkolnych" książek i z pożałowaniem patrzę na ,,durnych" nauczycieli co trzymają się czarno białego programu dla robotów. Cała porażka zaczyna się tu.. i później przepaść po której się okazuje że cały świat to porażka ponieważ jest czarno biały a nie stawia na ,,kolorowość" tylko na ,,robotyczność"
Wolę Osho, Eckharta Tolle, Brain Tracy i wszystko o wszechświecie....
Wszystko mnie ,,spycha" ku takiej sytuacji...
By wędrować swoją niewyjaśnioną ścieżką...
Pośród skrajności ...

Ja to wszystko rozumiem...
Wyrozumiałość lvl 9999

Ale ja nie jestem czarno biały tylko kolorowy a to znaczy że... Nie imam się schematów , żadnych...
Ten kto ma serce ma moralność, miłość, dobro , a po co do tego schematy?

(Idąc lekko przestraszony - coś mnie w głębi serca uspokaja...)

Gdyby ten tok myślenia został pojęty i użyty to by młodzież podstawówek była ,,kształtowana" we właściwym kierunku a nie w sposób ,,odhaczone" i nara! 🤗😏
A widzę jak tu w tym świecie cyrki się dzieją takie że ,,patologia" - a można by tego uniknąć gdyby to ,,zrozumieć" - ale właściwie, a nie subiektywnie...
Bo mój subiektywizm to obiektywizm świata ale świata subiektywizm to mój obiektywizm i to działa w dwie strony 😴😴
To powinno być nauczane w szkołach już xd
Jak widać świat robi z ludzi głupków albo stawia w sytuacji że są głupkami samemu oszukując jako ,,przewartościowując" swój punkt widzenia 😝😝
I nie pozwalając na to by Ziemia toczyła się ,,naturalną" ewolucją...

A tak mimo że wiem wszystko wobec siebie jak być powinno to wiadomo rodzice zawsze będą mnie nadzorować, doradzać - tak bym czuł się źle i podejmował wyzwania xd
- moja mama jest tak dyplomatyczna że będzie do końca się ze mną użerać... By być umysłem dyplomacji dla mojej kolorowej bezgraniczności hahaha
I to jest regułą, jeżeli ktoś twierdzi że nie to nie ma pojęcia o dzieciach kryształowych i tęczowych - jest ignorantem albo wykonuje ,,polecenie odgórnej propagandy"

😒

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)