Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 17 września 2017

Rozczarowanie...

Wszystko mnie rozczarowało
I tak to dla mnie jest za mało...
Tylko przyroda mnie nie ogranicza
Klimat buduje to, że jest tajemnicza...
Mądra, logiczna i w duchu współpracy
Bez chamstwa, gdzie tylko łajdacy
Nie ma tam oszustw i złodziejstwa
Objawy cywilizowanego szaleństwa...
Gdzie symbole są formalną logiką
Ale fałszywą, kończy się to paniką..

Gdzie spokój jest optymalnym fundamentem
Bo prawdziwą logikę się odczuwa a nie tylko rozumie
Szczerość wobec serca wyjściem umysłu...
Jak roślina, która rozpościera wyżej plącza...
Z czarodziejskiego nasienia nie z tego świata...

I wędruję nie ciałem, a trzecim okiem - duchem
Ciało jak posąg, forma dla duchowego wnętrza...
I nikt nie rozumie, bo przeżycia to coś osobistego
Nikt nie ma wglądu w cudze, nie widzi....
Są jak błysk, trwają chwilę, by następne się wykreowały...
Bo człowiek dojrzewa niezależnie od rozumu...
Tak jak jabłko... To kwestia zmian które obserwuje
Czy boli czy raduje, to są zmiany strukturalne, a nie wyrok...
Rzeczywistość od wnętrza bodźcuje i kreuje się formami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)