Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 17 września 2017

Konflikty, wolność, samodzielność

Konflikty się biorą z tego że ktoś nakierowuje swą uwagę, swą aurę na niekorzyści, zamiast nie karmić uwagą niekorzyści i być uważnym ku ,,wolności" i ,,korzyściom" by aura rozszerzała się ku wolności, ku nieograniczoności...
Żeby nie była tłamszona, kurczona przez uwagę ku niekorzysciom, przez branie pod uwagę na poważnie ,,idiotów" lub ludzi ograniczonych, płytkich, niepojętych jako ,,owiec" o rozumie z ,,niziutkim intelektem"

Konflikty biorą się z tego, że ktoś się wywyższa wymagając, narzucając, a druga osoba przestaje być ku temu odpowiedzialna, woli być odpowiedzialna za coś co sama tworzy, co sama oswoiła, woli być odpowiedzialna za coś małego, ale dla niej najważniejszego niż być zaangażowana odpowiedzialnością ku czemuś co stworzył ktoś kto się wywyższył wymagając tej ,,odpowiedzialności" ... To jest śmieszne ...

Nie potrzebuję doradców, ideowców, pomocników patrzących na korzyść dla siebie, naprawdę... Jestem samodzielny : )

I samodzielność to nie znaczy że odchodzę, żyje sam ze sobą, radzę sobie sam..., to znaczy że mam własne stanowisko w współpracy z innymi, mimo współpracy nikt nie musi mnie trzymać za rączkę, jestem odpowiedzialny za siebie w współpracy z innymi...

I każdy powinien się ogarnąć i być samodzielny 😉, być zmianą na lepsze, a nie na gorsze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)