Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 17 września 2017

Efekt Boga vs Efekt Lucyfera

Blask świata to efekt Lucyfera

Mój blask to efekt Boga ..

Jestem nadchodzącą zmianą w cichym usposobieniu, bo odpychają mnie aury ludzkości ..
Tylko nieliczni dostroją się do aury nowej ery...

Przez nieskazitelność duchową, którą jestem pod iluzją ,,człowieczeństwa" płynie światło Architekta nasycając ciało...

Wyjątek stanowi regułę

Każdy przypadek to ingerencja Boga...

Wyjątek stanowi regułę

Niestety ludzie nie potrafią dotrzeć do reguł sugerując się powierzchowną fikcją, nie ,,rozumiejąc" kogoś prawdziwie od serca komunikującego...

http://www.w-przestrzeni-serca.pl/ludzie-anioly/25-pytanie-jak-rozpoznac-ze-jestesmy-tzw-poslancem-swiatla-no-bo-niektorzy-czuja-wyraznie-ze-maja-jakas-misje-a-co-jesli-nie-czuja-wyraznie.html#.WbZsvclsQ7w.facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)