Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 17 września 2017

Porządkiem jest przyroda, rzeczywistość prawdziwa... Wszechświat...

Dla mnie jedynym porządkiem jest przyroda, reszta to nie jest Nowy Lepszy Świat, a nowy lepszy bałagan, nigdy nie dostosuje się do świata, nie będę błądził w bałaganie...
Przyroda jest porządkiem...

Nie przywiązuję wagi do materialnych rzeczy więc prędzej je zgubię, wydam lub zostawię w spokoju...
Bo jedynie skupiam się na sobie, obserwuję siebie, reszta poza mną jest delektowaniem się lub przekleństwem....

Ludzie imitują ten bałagan - są toksyczni...

Ja obserwuję...

Dla ludzi porządkiem jest stworzenie, imitowanie, ukladanie bałaganu...
Nieważne czy posprzątasz bałagan w porzadek to i tak będzie bałaganem

Porządkiem jest przyroda ...

Organizacyjność w tych koloniach opierająca się na umowach to też bałagan...

Porządek jest wtedy gdy każdy odnajdzie swoje miejsce a ja wciąż narazam się na bałagan i idę w bałagan stając się elementem jego - pięknym śmieciem...

Śmieć jest czymś co nie pasuje co należy wyrzucić...

Jeżeli kryształ nie pasuje do bałaganu to bałagan go odtrąca... Kryształy są doskonałe, nieskazitelne...
A gdyby te kryształy skupiły się, dostroiły licznie do siebie to odtrąciłyby bałagan
... Nie byłyby z perspektywy bałaganu śmieciami...

Stałyby się niezależnymi kryształami budującymi wielkie skupienie, niezniszczalne duchowo...

Kryształy muszą poznać swą moc, nie mogą być wiecznie spychane w śmieci, by płynąć z prądem ścieku...gubiąc się w bałaganie gdy same są porządkiem, są zmianą same w sobie...

Same mają doskonałość w sobie
Nieskazitelność niezrozumiałą dla bałaganu ...
Będącą nieporozumieniem

Czas to powierzchowna umowa, każdy rządzi się swoim czasem

Ja nigdy się nie spóźniam, ty to tak identyfikujesz rozumem, ja zawsze przychodzę w porę... Wtedy kiedy przychodzę... To mój czas : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)