Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 17 września 2017

Albo się dostrajaj albo spie..alaj....

,,Albo się dostrajaj albo sp**dalaj"

Czy tak nie funkcjonuje świat?
Dostosowujesz się do świata albo nie...
Dlaczego?
Aura jest przestrzenią dla kreacji...

Każda aura rządzi się swoją ,,właściwością" dla kreacji...

Aura jest przestrzenią dla tworzenia rzeczywistości, dla realizacji się człowieka i tworzenia świata...

Świat to tylko kreacja na fundamencie innej aury, gdzie ta aura swobodnie funkcjonuje gdy inne są ... Na boku...
Tylko aury adekwatne do świata potrafią bez wątpliwości akceptować świat...

Dlatego niech świat ,,s*****la"
Ja jestem niezależną aurą, właściwością, logiką, funkcją...

Gdy chcę by ktoś się dostroił do mnie nie oczekuję współpracy na zasadzie dominacji i swej fikcji...

To jest współpraca na zasadzie niezależnego udziału każdego w rzeczywistości w ramach niezależnej realizacji,  relacji, empatii i zrozumienia ,,człowieka", którą narzucam swą obecnością, z której płynie fundament dla nowej ery.

To nie kwestia idei, nowa era to nie idea, to jest obecność, z której płynie światło zmiany...

Aura płynie z ciała, by duch mógł się realizować ciałem...
Aura jest przestrzenią... By duch mógł się rozświetlić ciałem...

Świat wykreowany na fundamencie mojej aury będzie tym, w którym będę mógł ,,żyć"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)