Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 31 maja 2015

Uczucie

Chciałbym się z Tobą kochać namiętnie bez opamiętania
Całować każdy fragment twego ciała wedle uznania
Wtulać się, mocno żebyś doskonale wiedziała
Że Cię nie opuszczę dopóki będziesz mnie kochała
Kiedy chwila nasze serca w oddzielność zakończy
Myślami będę przy Tobie, dopóki los nas znów nie połączy
Miłość do Ciebie polega na tym, iż pojawię się w potrzebie
W moich oczach jesteś rajem, który przenikł ziemie
Daj mi nóż, rozetnę ciało i wyryję na sercu nasze inicjały
Takiego ogromu uczuć niebiosa jeszcze nie znały
Chcę żebyś wiedziała, że ten żywioł pożera mnie od środka
Ogień pochłania organy, nie ugasi tego vodka
Choć nie próbowałem to nie zamierzam pić
Tak nie rozwiązuje się problemów, by normalnie żyć
Są uczucia, dla których warto cierpieć do końca
Bo może już nigdy nie wyjdziemy z ciemności do słońca
A za rogiem czekają na nas te ostatnie nadzieje
Chcę je dotknąć zanim ulecą jak pióra, które wiatr rozwieje




2 komentarze:

Odwiedzaj mnie częściej! :)