Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

piątek, 8 maja 2015

Bleeh...

Po ostatnim czasie straciłem wiarę we wszystko
Tak ciężko o cokolwiek, choć jest to tak blisko
Znajdę dziewczynę - mówiłem, byłem pewny siebie
 Teraz została po tym niepewność i cierpienie
 Samotność mnie przytłacza, nie daje odetchnąć
 Najlepiej by było przestać oddychać i zdechnąć
Jestem zmęczony, powiedzcie jak to opanować
Chciałbym siły do działania dobrze zastosować
By poczuć pełną satysfakcję, że o to właśnie chodzi
Zostaję sam, straciłem wszystko, nic mi nie wychodzi
Znowu czuję się odrealniony i nastały wszystkie lęki
Nie jestem zdolny do działania tylko pełen męki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)