Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

czwartek, 28 maja 2015

Lepiej nie wiedzieć

Kocham Ciebie najbardziej, nie mogę pogodzić się z przeszłością
Odeszłaś i zatracam się ku nędzy ze swoją samotnością
Miałaś być przy mnie wyławiając wszystkie koszmary nocy
Dlaczego wciąż żałuję? Potrzebuję wytchnienia, pomocy
Nie chciałaś mnie martwić, jednak żyję teraz tylko zmartwieniami
Byliśmy przykładną parą, prawdziwymi kochankami
Myślę wspomnieniami, przeglądam stare zdjęcia, nie potrafię żyć
Oddać się wolności, tak by po ziemi stąpać, być
Nie widziałaś możliwości, aby nie znajdować się w pobliżu
Teraz całymi dniami zapadam się w sobie chodząc w negliżu
Nie mogę tego znieść, że kto inny teraz Cię całuje
Z ust tylko lecą ,,kurwy", wszystko teraz mnie dołuje, rujnuje
Nie tak miało wyglądać nasze życie, jestem przekonany
A jednak wystarczył jeden moment by zmienić miłość w rany
Gdybyś wiedziała co u mnie to komory serca by ci pękły
Oczy dotąd radośnie świecące nagle, by zgasły, by się zlękły 
Podobno nic do mnie nie czujesz, a ja Cię kocham całym sercem
Jesteś gwiazdką, która mnie hipnotyzuje każdym bodźcem
Wkurzyłem się, ale wiedz, że dla mnie jesteś nadal tą Jedyną
Nienawidzę świata, nienawidzę siebie - powtarzam ze smutną miną
Za to wszystko co się zdarzyło, że to co kochałem odeszło
Tęsknota jest wieczna, jeżeli chodzi o kontakt to mi nie przeszło
Chcę dalej Cię poznawać, odkrywać to co tajemnicze
Tyle pięknych chwil minęło, na palcach ich nie zliczę
Kruszą się z oczu unerwienia, tracę ostrość kolorów
Patrząc pojawia się ciemność na przeciw sensorów
I pochłania od środka cały obraz jaki widzę na przeciwko
Przestałem widzieć, wszystko w okół zaczęło pędzić za szybko
Chyba umarłem... straciłem nadzieję, straciłem marzenia
Wszystko przepadło, została pustka pełna żalu i cierpienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)