Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

niedziela, 10 maja 2015

Moje serce...


To wszystko stało się tak nagle
Los urwał memu statku żagle 
Chyba nic nie jest jak być powinno
Czuję ciągłą rozpacz i zimno 

Moje serce nie oddycha, nie oddycha, umiera!
Zapada się w sobie i słychać krwi echa, ból je pożera 
Moje serce przestaje oddychać, wciąż bije dla tej wyjątkowej
Nie potrafi sobie znaleźć sympatii równie pięknej - nowej 
Jestem bezsilny i patrzę na tę agonię pustymi oczami
Byłaś tą jedyną co się do mnie uśmiechała między milionami
Łzy cisną mi się do oczu, było tak pięknie kiedy sobie przypominam
Powinienem to wszystko przekląć, ale tego nie przeklinam
Nie potrafię Cię nie kochać, nie potrafię Ci nie wybaczyć
Zawaliło się moje życie nie potrafię się wydostać i z tym walczyć 
To się stało tak nagle, nie ma kto mnie naprawić
Jedyne co mi pozostało to cierpieć lub się zabić 
Nie chcę żyć bez Ciebie, zbyt Ciebie pokochałem
Nigdy nie myślałem, że tak będzie, się nie zastanawiałem
Rozbudzałaś we mnie emocje, których nie sposób powstrzymać
Czuję jakby głód, coś straciłem, można się załamywać
I tak się dzieje, ciągła depresja nie daje usnąć w nocy
A gdy zamknę oczy to śnię o Tobie i wołam: Pomocy! 
Codziennie tęsknię, myślę o Tobie od rana do wieczora
Coś się zmieniło? Tylko nie ma Ciebie, została wobec losu pokora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)