Aktualnie Polecany Post

Wolność jest uczciwa - wolność to prawo Uniwersum

Dlaczego nie ma miejsc dla ludzi o otwartych umysłach? Gdzie na nowo weryfikowalibyśmy się w swych pomysłach Jest za to dużo miejsc dla...

środa, 6 maja 2015

To nie ja


Chciałbym by ktoś złapał mnie za rękę
Poprowadził przez piekielną mękę
 Do krainy gdzie marzenia się spełniają
Wśród szeptów jak ludzie źle o mnie gadają
Bo dzisiaj jestem sam ze sobą jedynie
Chcę uciec, zapomnieć się w dopaminie
Przede mną balkon, i by zapomnieli wszyscy
Zajęci sobą, mają mnie dość moi bliscy
Podobno wyglądam z daleka jak nieszczęście 
Jak ludzie którzy biorą dopalacze na mieście
Mam te wypukłe kości policzkowe
Jestem nieogarnięty i myśli mam niezdrowe
Nie radzę sobie z życiem tak jak normalni ludzie
Przeżywam wszystko skrajnie żyjąc w trudzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzaj mnie częściej! :)